Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
januar
(55)
- Glogster
- VØLS
- For god tid?
- Veiledning
- Undervisningsplan.
- Veiledning
- EvalueringVår egen læringsstil vil nok prege under...
- Gratulerer med dagen igår Ella!!!
- Hva ønsker vi å oppnå med verktøyet?
- Loggskjema
- Tankekart til intro av nytt tema/oppgave.
- Glogster
- Glogster
- Glogster
- Glogster
- Kartleggings kart.
- Endelig kommer mitt forslag.
- Glogster
- Spørsmål til konferansen.
- Tester av læringsstiler
- Glogster
- Glogster
- Stjerne.
- Hei Tankekartet jeg lurte på om vi kunne bruke ti...
- Spørsmål til Gitte:
- Vil bare si at dette var et godt møte:)
- Hvordan lærer vi best ved de forskjellige læringss...
- Kan dette visualisere punkt 1 i diamanten?
- Aspåsen skole.Sertifisert pedagog på læringsstiler...
- Problemstilling
- Svar fra Lektor Aksnes.
- Svar fra Eva 2.0
- Multiinstruksjonspakke?
- Læringsstiler
- netvibes
- Et tankekart laget mindmeister.
- litteraturliste
- Til forskning
- Visuelt tankekart?
- Læringstiler og ikt fra Utube
- Gratis nedlasting av tankekart
- Negativ tilbakemelding på "klasse 10b.
- Hei Fant noe i dag som jeg synes var interessant ...
- Noen tanker fra Kolbotn
- Fin visualisering
- Dagskonferanse vedr blanke ark
- Tradisjonsbestemt tenknig eller Innovativ tenkning??
- Tenke nytt, vær kreativ i undervisningen.
- MI`s undervisningsmetoder fra boka til t. Armstrong.
- Problemstillingen er sendt Gitte.Hvordan interesse...
- Foreløpig problemstilling
- Foredraget til Michael Wersh
- Morsom videosnutt: Den kreative prosessen.
- God morgen!
- Læringsstil - MI ( Multiple intelligences)
-
▼
januar
(55)
Følgere
søndag 10. januar 2010
Svar fra Eva 2.0
Jeg spurte om hun kunne anbefale et sted vi som gruppe kunne jobbe sammen som gruppe:
Hei, det finnes flere ulike muligheter for å samarbeide. Det første som slår meg er om dere prøver læringsplattform – antar skolen har enten Fronter eller It’s Learning. I Fronter kan dere opprette eget “klasserom” og i It’s Learning kan dere lage eget prosjektrom. Litt ulike arbeidsmetodikk avhengig av hvilken type læringsplattform dere har tilgang på, men begge fungerer. Skal dere tenke i retning av å bruke sosiale medier foreslår jeg å lage f.eks et ning-nettverk. Det er ganske enkelt og vil ivareta de behovene du setter opp. Wiki er ikke så godt egnet pga dette med å gi beskjeder til hverandre. Skal dere jobbe sammen om dokumenter kan jeg anbefale at dere prøver dropbox siden dere har jobbet med docs tidligere. Jeg har skrevet om ning og dropbox her på bloggen, og lurer dere på dette med læringsplattform kan dere evt sende meg en epost (eva.brat@online.no)
Hei, det finnes flere ulike muligheter for å samarbeide. Det første som slår meg er om dere prøver læringsplattform – antar skolen har enten Fronter eller It’s Learning. I Fronter kan dere opprette eget “klasserom” og i It’s Learning kan dere lage eget prosjektrom. Litt ulike arbeidsmetodikk avhengig av hvilken type læringsplattform dere har tilgang på, men begge fungerer. Skal dere tenke i retning av å bruke sosiale medier foreslår jeg å lage f.eks et ning-nettverk. Det er ganske enkelt og vil ivareta de behovene du setter opp. Wiki er ikke så godt egnet pga dette med å gi beskjeder til hverandre. Skal dere jobbe sammen om dokumenter kan jeg anbefale at dere prøver dropbox siden dere har jobbet med docs tidligere. Jeg har skrevet om ning og dropbox her på bloggen, og lurer dere på dette med læringsplattform kan dere evt sende meg en epost (eva.brat@online.no)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Digitale flaterfor 6 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar