Læringsmål.

Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.

Problemstilling.

Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?

Bloggarkiv

Følgere

onsdag 6. januar 2010

PostHeaderIcon Dagskonferanse vedr blanke ark

Da har jeg meldt på 3 stk den 20. januar. Jeg har ikke fått tilbakemelding ennå, men regner med at alt er greit. Dette gleder jeg meg til! Håper vi får masse ut av dette.
Vi har fått positiv tilbakemelding på at vi kan snakke med dem vedr oppgaven vår i løpet av kursdagen.
Vi får tenke ut hva vi skal spørre om. Kanskje har de noe forskningsmateriale eller noen gode ideer og innspill til oss. Hva kan være nytt i forhold til temaet deres og undervisningen vår på vg1...
Det hadde jeg likt godt:)

linken til konferansen finner du HER

1 kommentarer:

Unknown sa...

Superbra! Dette kommer til å gagne oppgaven masse tenker jeg. Synes fortsatt at alle på gruppa kan bidra til kontigenten. Urettferdig av jeg skal få masse for ikkeno` =) Dette hjelper jo hele gruppa.
T

Legg inn en kommentar