Læringsmål.

Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.

Problemstilling.

Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?

Bloggarkiv

Følgere

mandag 4. januar 2010

PostHeaderIcon God morgen!

Hei !
Ser at det er vi to med små barn som ikke får til skypemøte idag.
Kan jeg foreslå i morgen kl 11?

Selv om vi har hatt juleferie så har oppgaven ligget i bakhodet.
Her kommer litt av mine tanker:

Jeg liker godt det Britt Irene har skrevet om læringstiler. Også det hun har scannet der målene som skal nåes er mye av fokuset.

Det vi lager da er vel en metode vi kan bruke uansett, samme hva elevene jobber med?

Jeg tenker da at vi må ha et fokus på hva vi ønsker å oppnå. Er det produket? Idefasen, dokumentasjonen eller den kreative prosessen?

Jeg har sett en flott film på vimeo. com
creative prosess
Jeg får ikke til å sende linken nå, kanskje noen andre får det til, jeg sendte den på mail til deg Britt Irene. Kan prøve å videre sende den til alle)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei og Godt nyttår alle sammen!
Jeg har satt meg opp for å jobbe denne uka, men det er sikkert ingen syke så tidlig på året.. så dersom ingen ringer meg om jobb- så er jeg med i morra kl 11. =) Therese.

Bien sa...

Regner med at det går greit for meg også:) Så fremt ingen ringer meg i dag om jobb i morgen da.
Britt

Ideriket sa...

Passer helt fint for meg.

Legg inn en kommentar