Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
januar
(55)
- Glogster
- VØLS
- For god tid?
- Veiledning
- Undervisningsplan.
- Veiledning
- EvalueringVår egen læringsstil vil nok prege under...
- Gratulerer med dagen igår Ella!!!
- Hva ønsker vi å oppnå med verktøyet?
- Loggskjema
- Tankekart til intro av nytt tema/oppgave.
- Glogster
- Glogster
- Glogster
- Glogster
- Kartleggings kart.
- Endelig kommer mitt forslag.
- Glogster
- Spørsmål til konferansen.
- Tester av læringsstiler
- Glogster
- Glogster
- Stjerne.
- Hei Tankekartet jeg lurte på om vi kunne bruke ti...
- Spørsmål til Gitte:
- Vil bare si at dette var et godt møte:)
- Hvordan lærer vi best ved de forskjellige læringss...
- Kan dette visualisere punkt 1 i diamanten?
- Aspåsen skole.Sertifisert pedagog på læringsstiler...
- Problemstilling
- Svar fra Lektor Aksnes.
- Svar fra Eva 2.0
- Multiinstruksjonspakke?
- Læringsstiler
- netvibes
- Et tankekart laget mindmeister.
- litteraturliste
- Til forskning
- Visuelt tankekart?
- Læringstiler og ikt fra Utube
- Gratis nedlasting av tankekart
- Negativ tilbakemelding på "klasse 10b.
- Hei Fant noe i dag som jeg synes var interessant ...
- Noen tanker fra Kolbotn
- Fin visualisering
- Dagskonferanse vedr blanke ark
- Tradisjonsbestemt tenknig eller Innovativ tenkning??
- Tenke nytt, vær kreativ i undervisningen.
- MI`s undervisningsmetoder fra boka til t. Armstrong.
- Problemstillingen er sendt Gitte.Hvordan interesse...
- Foreløpig problemstilling
- Foredraget til Michael Wersh
- Morsom videosnutt: Den kreative prosessen.
- God morgen!
- Læringsstil - MI ( Multiple intelligences)
-
▼
januar
(55)
Følgere
tirsdag 26. januar 2010
Evaluering
Vår egen læringsstil vil nok prege undervisningen vår, så kanskje vi ved hjelp av disse punktene kan bli mer bevisste på dette.
-Planlegging og undervisning: Hvordan vi planlegger timene våre, mål og strategier på hvordan den enkelte elev kan nå målet sitt.
-Undervisningsmetoder: Forelesning, film, bilder, power point, data m.m.
-Gruppering av elevene: Individuellt, små grupper, større grupper, team eller sammarbeide med lærer.
-Innredning: Materialer, rommets inndeling.m.m.
-Evaluering: Elevens faglige utvikling, observasjoner, oppgaver og selvvurdering. Hvilke av elevenes læringsstil liker du å arbeide med og hvilke læringsstiler synes du er en utfordring. Hva må du lære mer om.
-Undervisningsfilosofi: Hva vi tror på som lærer, hvilke holdninger vi som lærere har til hvordan elevene lærer, og hvilke undervisningsstrategier knytter vi til elevenes læringsstiler.
Vår egen læringsstil vil nok prege undervisningen vår, så kanskje vi ved hjelp av disse punktene kan bli mer bevisste på dette.
-Planlegging og undervisning: Hvordan vi planlegger timene våre, mål og strategier på hvordan den enkelte elev kan nå målet sitt.
-Undervisningsmetoder: Forelesning, film, bilder, power point, data m.m.
-Gruppering av elevene: Individuellt, små grupper, større grupper, team eller sammarbeide med lærer.
-Innredning: Materialer, rommets inndeling.m.m.
-Evaluering: Elevens faglige utvikling, observasjoner, oppgaver og selvvurdering. Hvilke av elevenes læringsstil liker du å arbeide med og hvilke læringsstiler synes du er en utfordring. Hva må du lære mer om.
-Undervisningsfilosofi: Hva vi tror på som lærer, hvilke holdninger vi som lærere har til hvordan elevene lærer, og hvilke undervisningsstrategier knytter vi til elevenes læringsstiler.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Digitale flaterfor 6 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar