Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
januar
(55)
- Glogster
- VØLS
- For god tid?
- Veiledning
- Undervisningsplan.
- Veiledning
- EvalueringVår egen læringsstil vil nok prege under...
- Gratulerer med dagen igår Ella!!!
- Hva ønsker vi å oppnå med verktøyet?
- Loggskjema
- Tankekart til intro av nytt tema/oppgave.
- Glogster
- Glogster
- Glogster
- Glogster
- Kartleggings kart.
- Endelig kommer mitt forslag.
- Glogster
- Spørsmål til konferansen.
- Tester av læringsstiler
- Glogster
- Glogster
- Stjerne.
- Hei Tankekartet jeg lurte på om vi kunne bruke ti...
- Spørsmål til Gitte:
- Vil bare si at dette var et godt møte:)
- Hvordan lærer vi best ved de forskjellige læringss...
- Kan dette visualisere punkt 1 i diamanten?
- Aspåsen skole.Sertifisert pedagog på læringsstiler...
- Problemstilling
- Svar fra Lektor Aksnes.
- Svar fra Eva 2.0
- Multiinstruksjonspakke?
- Læringsstiler
- netvibes
- Et tankekart laget mindmeister.
- litteraturliste
- Til forskning
- Visuelt tankekart?
- Læringstiler og ikt fra Utube
- Gratis nedlasting av tankekart
- Negativ tilbakemelding på "klasse 10b.
- Hei Fant noe i dag som jeg synes var interessant ...
- Noen tanker fra Kolbotn
- Fin visualisering
- Dagskonferanse vedr blanke ark
- Tradisjonsbestemt tenknig eller Innovativ tenkning??
- Tenke nytt, vær kreativ i undervisningen.
- MI`s undervisningsmetoder fra boka til t. Armstrong.
- Problemstillingen er sendt Gitte.Hvordan interesse...
- Foreløpig problemstilling
- Foredraget til Michael Wersh
- Morsom videosnutt: Den kreative prosessen.
- God morgen!
- Læringsstil - MI ( Multiple intelligences)
-
▼
januar
(55)
Følgere
søndag 3. januar 2010
Læringsstil - MI ( Multiple intelligences)
Hei alle sammen:)
Godt nytt år!
Jeg har tillatt meg å sende en forespørsel om pris til dagskonferansen om læringsstiler i Oslo 20.januar.
-Og i tillegg spurt om vi kan få til en samtale i forhold til oppgaven vår. Håper på positiv tilbakemelding. Tenker jeg melder meg på uansett prisen. Hva med dere andre?
(Fristen er 8.januar.)
Jeg har funnet en bok av to av lærerne med faglig ansvar i forhold til blanke ark. (2006, Bunting/Scharning Lund). Et prosjektarbeid kalt MILL. Her har de visualisert læringsstilene og oppgaver i forhold til hverandre. Klarer vi å tenke diamanten inn i det didaktiske? Jeg ser i hvertfall at det går godt i forhold til hverandre slik at vi både kan interessedifferensiere og indiviualisere. Legger ved 2 eksempler fra boka. Disse må selvfølgelig lages på en slik måte at de passer på vg1.... Kan vi kanskje lage undervisningsplan, veil.dok og oppgave ved å visualisere på denne måten? Vi må selvfølgelig også tenke på både diamanten til Sund og Maksvissk eller...
Hilsen Bien :D


Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Digitale flaterfor 6 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
2 kommentarer:
Dette syns jeg virker spennende.Tror det kan være bra å ha en "modell" og jobbe utifra. Jeg har også veldig lyst å gå på "blanke ark"
Se ut som jeg får billige billetter, så da reiser jeg frem og tilbake samme dag.
Så bra dere har hodet med dere etter en lang ferie! =) Skal få tak i boka Britt snakker om.
Legg inn en kommentar