Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Relevante linker
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
februar
(19)
- Fokus fra ped.praksis
- Veiledning
- Skypemøte onsdag 24. februar kl 14.00
- Kartlegging på Thor Heyerdahl i Larvik.
- Kartlegging på Kalnes
- skypemøte søndag kl 20.30?
- veiledning
- Kartlegging Rud vgs
- Hei.
- BEKLAGER !!!
- Kartlegging
- Skypemøte onsdag kl 20.00
- Skypemøte søndag kl 20.30?
- HeiHar gjort om litt på problemstillingen. Har byt...
- Framdrifsplan
- Nytt skypemøte
- Skypemøte på mandag.
- Innledende øvelser.
- Min link til glogster
-
▼
februar
(19)
Følgere
mandag 22. februar 2010
Veiledning
13:16 | Lagt inn av
Velkommen til min kreative verden |
Rediger innlegg
Hei alle på gruppa.
Jeg fikk tilsendt veiledningsnotat fra dere for noen dager siden. Flott og grundig arbeid som blir spennende å prøve ut.
Jeg forsto ikke på det notatet at dere ønsket veiledning. Ikke helt nå heller: )
Det naturlige er vel at det er deres veileder (på skolene) som bør se på dette. Kanskje veileder også ønsker at dere skal prøve ut, og siden diskutere hva som kan gjøres annerledes/ foredres etc.
Det som er spennede med en undervisningsplan er at det er ikke alltid man vet hvordan det går. Kanskje det er det som er best at man lærer av det man gjør. Dere trenger erfaring, og det er dere på god vei til å få nå.
Veiledning på oppgaven er en helt annen sak. Læring rundt dette arbeidet / drøfting og refleksjonene er en viktig del av oppgaven Dette er et utviklingsarbeid hvor dere skal prøve dere frem. Det trenger ikke å bli en suksess for at oppgaven skal bli god. Det er måten dere skriver om prosessen og det dere har lært som er viktig.
Hilsen Gitte
Jeg fikk tilsendt veiledningsnotat fra dere for noen dager siden. Flott og grundig arbeid som blir spennende å prøve ut.
Jeg forsto ikke på det notatet at dere ønsket veiledning. Ikke helt nå heller: )
Det naturlige er vel at det er deres veileder (på skolene) som bør se på dette. Kanskje veileder også ønsker at dere skal prøve ut, og siden diskutere hva som kan gjøres annerledes/ foredres etc.
Det som er spennede med en undervisningsplan er at det er ikke alltid man vet hvordan det går. Kanskje det er det som er best at man lærer av det man gjør. Dere trenger erfaring, og det er dere på god vei til å få nå.
Veiledning på oppgaven er en helt annen sak. Læring rundt dette arbeidet / drøfting og refleksjonene er en viktig del av oppgaven Dette er et utviklingsarbeid hvor dere skal prøve dere frem. Det trenger ikke å bli en suksess for at oppgaven skal bli god. Det er måten dere skriver om prosessen og det dere har lært som er viktig.
Hilsen Gitte
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Børster støvet av bloggenfor 3 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar