Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Relevante linker
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
februar
(19)
- Fokus fra ped.praksis
- Veiledning
- Skypemøte onsdag 24. februar kl 14.00
- Kartlegging på Thor Heyerdahl i Larvik.
- Kartlegging på Kalnes
- skypemøte søndag kl 20.30?
- veiledning
- Kartlegging Rud vgs
- Hei.
- BEKLAGER !!!
- Kartlegging
- Skypemøte onsdag kl 20.00
- Skypemøte søndag kl 20.30?
- HeiHar gjort om litt på problemstillingen. Har byt...
- Framdrifsplan
- Nytt skypemøte
- Skypemøte på mandag.
- Innledende øvelser.
- Min link til glogster
-
▼
februar
(19)
Følgere
onsdag 24. februar 2010
Fokus fra ped.praksis
05:49 | Lagt inn av
Ella |
Rediger innlegg
Under innledningen i Praksisguiden står det: - at det primære med praksisopplæringen er at vi får erfaring med å planlegge, gjennomføre og vurdere undervisning og læring.
Jeg tenker det viktigste for oss er å se hvilke muligheter og hvilke endringer vi kan gjøre, (vurdering i etterkant) for å få til dette med tilpasset undervisning ute i skolen med læringsstiler som vårt verktøy.
Vi vil få et grunnlag til å jobbe videre med og en erfaring som gjør at vi har noen knagger å henge det på.
Jeg tenker det viktigste for oss er å se hvilke muligheter og hvilke endringer vi kan gjøre, (vurdering i etterkant) for å få til dette med tilpasset undervisning ute i skolen med læringsstiler som vårt verktøy.
Vi vil få et grunnlag til å jobbe videre med og en erfaring som gjør at vi har noen knagger å henge det på.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Børster støvet av bloggenfor 3 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar