Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Relevante linker
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
februar
(19)
- Fokus fra ped.praksis
- Veiledning
- Skypemøte onsdag 24. februar kl 14.00
- Kartlegging på Thor Heyerdahl i Larvik.
- Kartlegging på Kalnes
- skypemøte søndag kl 20.30?
- veiledning
- Kartlegging Rud vgs
- Hei.
- BEKLAGER !!!
- Kartlegging
- Skypemøte onsdag kl 20.00
- Skypemøte søndag kl 20.30?
- HeiHar gjort om litt på problemstillingen. Har byt...
- Framdrifsplan
- Nytt skypemøte
- Skypemøte på mandag.
- Innledende øvelser.
- Min link til glogster
-
▼
februar
(19)
Følgere
onsdag 17. februar 2010
Kartlegging
05:07 | Lagt inn av
Bien |
Rediger innlegg
Dag en, før kartleggingen hang jeg opp plakatene våre om de 8 intelligensene for å gjøre elevene litt nysgherrige.
pkt 1. Spm til elevene i fellesskap:
1 elev av 11 visste noe om læringsstiler og 3 hadde hørt om blanke ark serien, 1 hadde sett litt. Alle ville gjerne være med å teste ut læringsstiler sammen med meg.
pkt 2. Lage styrke notat individuelt: Alle elevene som var tilstede på skolen deltok i å lage et styrkenotat/tankekart, to laget punkter under hverandre. Kom med egne forslag på hvilken intelligens de trodde de var sterkest i. Ville det stemme med testen tro?
pkt 3. Alle deltok på blanke ark testen. Veldig varierende resultat, men mange auditive elever.
Musikalsk og sosial intelligens var sterkt representert.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Børster støvet av bloggenfor 3 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar