Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Relevante linker
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
mars
(24)
- Har blitt tante
- skypemøte søndag 28. mars
- Nasjonalbiblioteket
- Nasjonalbiblioteket
- Tenker vi likt?
- Fra skype.
- Visuell gjennomføring.
- Spørreskjema etter endt undervisning, svar.
- Trenger vi et tankekart for oppgaven?
- Skype?
- Bilder fra Kalnes
- Vi ligger på Ruds hjemmeside. =)
- Mer bilder fra Jæren.
- Når skal vi ha neste skypemøte?
- Når skjer læring?
- Resultater fra innledende oppgave; lag et tredimen...
- En vårlig hilsen fra meg
- Her er et eksempel på hvordan elevene dine kan teg...
- Hei Gøril Make up kart til å sminke rett på papire...
- Ivrige elever.
- Glogster
- Bilder fra min praksis.
- Nytt klokkeslett skypemøte torsdag ?
- Skypemøte mandag
-
▼
mars
(24)
Følgere
fredag 26. mars 2010
Tenker vi likt?
04:21 | Lagt inn av
Unknown |
Rediger innlegg
I oppgaven skal vi ha fokus på tilpasset opplæring ved hjelp av læringsstiler og opparbeide oss breddekompetanse ved å gi åpne oppgaver.
Denne setningen stod i docen. Når jeg leste denne tenkte jeg JAAAAAA!!!!!
Akkuratt det er det vi gjør. Konkret og presis setning for meg!!
Tenker vi likt?
Denne setningen stod i docen. Når jeg leste denne tenkte jeg JAAAAAA!!!!!
Akkuratt det er det vi gjør. Konkret og presis setning for meg!!
Tenker vi likt?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Børster støvet av bloggenfor 3 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
1 kommentarer:
Ja da er det presist i forhold til problemstilling;) Opplever å ikke finne struktur for oppgaveskrivingen. Vi klarer ikke å finne det røde tråden. Kan vi gjøre slik som vi gjorde i oppgave 8 med MAKVIS bare med relasjonsmodellen? Kan evt tilpasset opplæring og teori komme inn under noen av punktene til den didaktiske stjerna. Kan hende blir det lettere å se den røde tråden?
Legg inn en kommentar