Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Relevante linker
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
mars
(24)
- Har blitt tante
- skypemøte søndag 28. mars
- Nasjonalbiblioteket
- Nasjonalbiblioteket
- Tenker vi likt?
- Fra skype.
- Visuell gjennomføring.
- Spørreskjema etter endt undervisning, svar.
- Trenger vi et tankekart for oppgaven?
- Skype?
- Bilder fra Kalnes
- Vi ligger på Ruds hjemmeside. =)
- Mer bilder fra Jæren.
- Når skal vi ha neste skypemøte?
- Når skjer læring?
- Resultater fra innledende oppgave; lag et tredimen...
- En vårlig hilsen fra meg
- Her er et eksempel på hvordan elevene dine kan teg...
- Hei Gøril Make up kart til å sminke rett på papire...
- Ivrige elever.
- Glogster
- Bilder fra min praksis.
- Nytt klokkeslett skypemøte torsdag ?
- Skypemøte mandag
-
▼
mars
(24)
Følgere
søndag 28. mars 2010
skypemøte søndag 28. mars
09:32 | Lagt inn av
Bien |
Rediger innlegg
Struktur for oppgaven.
Trenger vi en revurdering for å finne den røde tråden? Jeg klarer ikke helt å se hva vi holder på med. Hva som bør være hvor og til hvilken overskrift. Skal vi se litt på Veil dok igjen?
Blir det lettere å bruke det vi allerede har gjort hvis vi ser på det på nytt?
Er det lettere å analysere hvis vi bruker overskriften til punktene i stjerna?
- Og ser det i forhold til 3 hermeneutiske prinsipper?
Undervisningens hva hvordan og hvorfor?
Men hva skal da inn under metode?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Børster støvet av bloggenfor 3 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar