Læringsmål.

Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.

Problemstilling.

Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?

Følgere

torsdag 22. april 2010

PostHeaderIcon Fremlegg

Hei alle sammen:)
Da er alle godt i gang med refleksjoner tenker jeg. Vi bør vel også begynne å tenke på fremlegget.
Hvor og når skal vi gjøre det? Skal vi ha et skypemøte i morgen, fredag?
Hva med å møtes søndag? Har noen av dere konkrete forslag til hvordan vi kan fremføre?

Jeg drar til HiAk i morgen for å skrive ut produktet.


3 kommentarer:

Unknown sa...

passer for meg i morgen.

Ideriket sa...

Hei jeg har ikke noe nett, de lovte å reparere det i går det et fortsatt ikke i orden, jeg kan i kveld hvis jeg er på nett og jeg kan treffe dere på søndag. Håper en av dere vil ringe meg å si hva dere blir enige om og klokkeslett.

Unknown sa...

Jeg kan på dagen i dag(fredag) Og kan også møes på søn!

Legg inn en kommentar