Læringsmål.
Vi må huske at
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
vi alle skal ha tre
individuelle
læringsmål hver.
Problemstilling.
Hvordan tilpasse undervisningen på vg1 design og håndverk slik at elevene oppdager ulike læringsstiler?
Relevante linker
Bloggarkiv
-
▼
2010
(111)
-
▼
februar
(19)
- Fokus fra ped.praksis
- Veiledning
- Skypemøte onsdag 24. februar kl 14.00
- Kartlegging på Thor Heyerdahl i Larvik.
- Kartlegging på Kalnes
- skypemøte søndag kl 20.30?
- veiledning
- Kartlegging Rud vgs
- Hei.
- BEKLAGER !!!
- Kartlegging
- Skypemøte onsdag kl 20.00
- Skypemøte søndag kl 20.30?
- HeiHar gjort om litt på problemstillingen. Har byt...
- Framdrifsplan
- Nytt skypemøte
- Skypemøte på mandag.
- Innledende øvelser.
- Min link til glogster
-
▼
februar
(19)
Følgere
torsdag 4. februar 2010
Innledende øvelser.
11:21 | Lagt inn av
Unknown |
Rediger innlegg
Skriver ned en grovskisse fra det vi snakket om idag på skolen:
Innledende øvelser.
Pedagogisk sol.
Hva er trender og moter?
Hvor ser vi trender og moter?
Gruppearbeid.
Del klassen inn i grupper.
Hver gruppe får tildelt et tiår.
Hver gruppe lager et bilde/plakat/collage med bilder fra tiåret.
Analyser bilde.
Hva er kjennetegn for tiåret?
Se på foreksempel: frisyrer, mote, arkitektur, interiør.
Tegn former.
Se på bilde og la deg inspirere til å tegne former.
Etter en stund sendes tegningen videre rundt bordet til neste elev, neste elev tegner videre.
Uformell utstilling.
Vi ser på kjennetegn for tiåret i felleskap, for dialog og drøfting.
(Når vi er kommet her, bør vi kanskje gjenta hva de skal gjøre, hva som er målet.
Og snakke om læringstilene en gang til ? )
Innledende øvelser.
Pedagogisk sol.
Hva er trender og moter?
Hvor ser vi trender og moter?
Gruppearbeid.
Del klassen inn i grupper.
Hver gruppe får tildelt et tiår.
Hver gruppe lager et bilde/plakat/collage med bilder fra tiåret.
Analyser bilde.
Hva er kjennetegn for tiåret?
Se på foreksempel: frisyrer, mote, arkitektur, interiør.
Tegn former.
Se på bilde og la deg inspirere til å tegne former.
Etter en stund sendes tegningen videre rundt bordet til neste elev, neste elev tegner videre.
Uformell utstilling.
Vi ser på kjennetegn for tiåret i felleskap, for dialog og drøfting.
(Når vi er kommet her, bør vi kanskje gjenta hva de skal gjøre, hva som er målet.
Og snakke om læringstilene en gang til ? )
Etiketter:
innledende øvelser
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Aktuelle blogger for oppgaven
-
Børster støvet av bloggenfor 3 år siden
Etiketter
- blogg (1)
- Didaktikk (3)
- For (1)
- Forskning (1)
- Forundersøkelse (1)
- innledende øvelser (1)
- Litteraturliste (1)
- Læringsstiler (2)
- Metoder i MI-undervisning (1)
- Problemstilling (1)
- skype (1)
- Skypemøte (1)
- undervisningsplan (1)
- Veiledning (2)
0 kommentarer:
Legg inn en kommentar